6/01/2017

Profiilikuvia melkein 10 vuodelta

Blogeissa on kiertänyt haaste laittaa 10 vuodelta facebookin profiilikuvia, alkujaan haaste lähti Mamma rimpuilee blogista. Minulla niitä ei ole kuin vuodesta 2010 lähtien jotenka aloitetaan sitten siitä. Ei tule ihan kymppiä täyteen mutta tuskimpa se haittaa.


2010 Pääsin peruskoulusta. Olin 16vuotias ja mulla oli ihana mustaa, tuccaa ja rokkia vaihe :D Tässä kuvassa ollaan jo selkeästi menossa iisimpään suuntaan meikin ja hiusten suhteen. Odotin kovasti kesän reissua ja ammattikoulun alkua. Yläaste aika ei ollut mulle kaikista helpointa.


2011 Ammattikoulu aika teki selvästi mulle hyvää. Vaalensin hiukset ja uskalsin olla enemmän oma itseni. Tällöin alkoi selvästi myös puhelin selfieiden aikakausi. Tällöin olin myös muuttanut omilleni kämppikseni kanssa.


2012 Blondin aikakausi jatkui. Kävin koulua ja juhlin paljon. Minulla oli kolme koiraa joidenka kanssa harrastin ja ulkoilin. 


2013 Ihana suttuselfie. Hiukset muttuivat tummemmaksi ja elämä oli vähän tuuliajolla. Erosin ja tapasin lapseni isän. Syksy oli melkoista taistelua ja asioiden järjestelyä, mutta loppu vuodesta alkoivat asiat järjestyä ja elämälle löytyi suunta. Lisäksi 2013 valmistuin ammattikoulusta eläintehoitajaksi ja tein oman alan hommia.


2014 Vaihdoin työpaikkaa ja muutin jälleen. Aika meni töissä, koirien harrastuksissa, sekä  miehen ja ystävien kanssa aikaa viettäessä. Tyyli oli taas mennyt vähän tummempaan suuntaan.


2015 Tämä kuva on otettu vähän ennen sitä, kun tein positiivisen raskaustestin. Olin elämäni kunnossa ja muutenkin elämä oli vaan ihanaa. 


2016 Tämä kuva on otettu pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Rakastin noita hiuksia! 


2016 Tämäkin on edelliseltä vuodelta, mutta tämä on edelleen profiilikuvanani. Rakastan vaan tätä kuvaa <3 Oltiin M:n kanssa menossa juhliin. Mutta ehkä voisi katsoa jo jotain uutta kuvaa pikkihiljaa.

Tämä oli hauska haaste ja samalla sai muistella menneitä ja huomata miten paljon onkaan ehtinyt tapahtua ihan vaan muutaman vuoden aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti